Компанія MedWorld співпрацює лише з офіційними представниками виробників в Україні. І гарантує високу якість та оригінальність продукції.
Усі товари, куплені в нашому інтернет-магазині, сертифіковано та забезпечено фірмовою гарантією, строк якої встановлює фірма-виробник.
Компанія MedWorld керується Законом України «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.
1. Умови обміну і поверненняТерміни повернення та обміну товару. Відповідно до «Закону про захист прав споживача» клієнти нашої компанії мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Слід зазначити, що деякі товари медичного призначення не підлягають обміну і поверненню . Перелік викладено в постанові Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України « Про захист прав споживачів » від 19.03.1994 року № 172:
- корсетно-бандажна продукція;
- товари особистого користування;
- вироби для сну;
- зубні щітки;
- мундштуки;
- масажні щітки;
- колготно-шкарпеткові вироби;
- товари в аерозольній упаковці;
- ортопедичні та силіконові вироби (устілки, силіконова продукція і т.д.);
- ортопедичне взуття.
Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання, а саме: подряпин, сколів, потертостей та ін.. Важливою умовою є наявність повного комплекту товару, цілісність має бути збережена, всі компоненти упаковки, ярлики та заводське маркування мають бути присутні.
Якщо товар не працює обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Гарантією ремонту товару є гарантійний талон з датою продажу, моделлю та серійним номером.
Для повернення товару необхідно мати:- товар з повною комплектацією;
- окумент підтверджує покупку (товарний чек);
- гарантійний талон.
2. Гарантійний ремонт товару Всі гарантійні зобов'язання перед покупцем несе виробник або офіційний представник виробника в Україні. Контактні дані сервісного центру представлені в гарантійному талоні.
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить чек і заповнений гарантійний талон. У гарантійному талоні обов'язково мають бути вказані: назва моделі виробу, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. У всіх гарантійних талонах є адреса та телефон сервісного центру.
На всі наші товари є гарантія терміном від 1 до 36 місяців в залежності від товару. Перевірка справності товару проводиться при покупці або при передачі товару одержувачу. Комплектація товару визначається в його описі, сервісній книжці або інструкції з експлуатації.
Експертиза. При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації і гарантійних умов, а також встановлення автентичності фактів, викладених в Заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.
У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У всіх гарантійних талонах є адреси і телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантійного талона.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
- ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
При підборі бандажної продукції, компресійного трикотажу й ортопедичних виробів використовуйте спеціальні схеми і таблиці розмірів, для визначення точного розміру.